
Jižní Čechy Pohodové
Logo, vizuální identita, kampaň, copywriting, webdesign, online
Stejně jako v případě kampaně Jižní Čechy Opravdová láska, i zde se jedná o kampaň pro Jihočeský kraj resp. Jihočeskou centrálu cestovního ruchu. Kampaň měla jasné zadání – působit Pohodově. Logo je založené na původním logu Jižních Čech, rozšířené o claim a „úsměv“. Vše je připravené i v jiných jazykových mutacích. Jednotlivá použití jsou shrnuty v grafickém manuálu.



Typická reklama s mužem, ženou, nebo jakýmkoliv zástupcem cílové skupiny je stylizována na jihočeské pozadí. Vše doplněné o slogan. Slogan? Tak právě tady všechny konvence končí. Jsme jihočeši. Chceme si dělat věci po svém. Nebojíme se. Proto jsme tuto kampaň převrátili naruby.
„Jděte někam.“ „Trhněte si.“ „To si vypijete.“ A ještě další drzé slogany jsme umístili na plakáty, billboardy a citylight vitríny. Věříme, že jsme nikoho neurazili a naopak vykouzlili nejeden úsměv na tváři.









Líbí se vám tento projekt?