
Jižní Čechy
Opravdová láska
Logo, vizuální identita, kampaň, copywriting, webdesign, online
Jižní Čechy ročně přitahují miliony turistů. Jejich kouzlo spočívá v malebné přírodě, historických městech i kulturním dědictví. Region nabízí krásné krajiny Šumavy, rybníky Třeboňska, impozantní hrady a zámky jako Český Krumlov či Hluboká nad Vltavou, a klidné vesničky s jejich poklidnými tradicemi.
Jihočeský kraj buduje dlouhodobě svoji image a nebojí se hledat neobvyklá řešení. Krajem zřizovaná Jihočeská centrála cestovního ruchu se stará o komunikaci v rámci turismu. Nepravidelně, jednou za pár let, vymýšlí novou kampaň postavenou na originálním tématu. V roce 2019 jsme měli tu čest navrhnout hravou a barevnou kampaň Jižní Čechy Opravdová láska.




Rozmanitost aktivit, které mohou návštěvníci v Jižních Čechách podnikat, je znázorněna jednotlivými piktogramy – památky, jídlo, vandrování a mnoho dalšího. V každém z nich se skrývá srdce, které je také logem této kampaně. Pestrost celého stylu vyniká v jednotlivých aplikacích. Veselá barevnost a uvolněnost působí jako dovolená v Jižních Čechách. Cílem bylo přenést pocit návštěvníka, který je unikátní. Stejně tak jako tato kampaň, i celé Jižní Čechy.
Na základě tohoto vizuálního stylu vznikla celá řada materiálů. Propagační samolepky, trika, placky, tašky. Online bannery, vlastní web. Ale i celá řada tištěných plakátů, roll-upů a plachet.











Líbí se vám tento projekt?